این روز ها تمامی کسب و کار ها نیاز به ممبر تلگرام دارند، چرا؟ چون یکی از مهمترین عوامل افزایش اعتبار در اینترنت و شبکههای اجتماعی داشتن صفحات و کانالهای تلگرامی با ممبر زیاد است از این رو تیم زوبیکا با ارائه راهها و سرویسهای بسیار کاربردی برای افزایش ممبر تلگرام این موضوع را برای کسب و کار ها بسیار ساده کرده است.
بخشی از سرویسهایی که زوبیکا ارائه میکند میتوان به ممبر فیک تلگرام و ممبر واقعی و بازدید تلگرام اشاره کرد که تمامی این سرویسها هم برای کانال تلگرام و هم برای گروه تلگرام ارائه میشود، البته تیم ما علاوه بر سرویسهایی که اعلام کردیم، سرویس ویژه افزایش رای تلگرام دارد که به واسطهی این سرویس میتوانید به راحتی در نظرسنجیهای تلگرامی پیروز شوید.
چرا باید ممبر تلگرام بخریم
افزایش ممبر تلگرام میتواند با توجه به نوع کسب و کار و بیزینس متفاوت باشد ولی عمده دلیل این کار، افزایش فروش برای کسب و کار ها و افزایش درامد برای کانالهای محتوا محور مثل کانالهای خبری، کانالهای تفریحی و… است. بگذارید با یک مثال این موضوع را برایتان سادهسازی کنم، فکر کنید که کانال تلگرامی پوشاک دارید، اعضای فعلی کانالتان ۲۰۰ نفر است، اگر یک مشتری وارد کانال شما شود و حتی از نوع پوشاکی که شما ارائه میکنید هم خوشش بیاید اما خرید نکند، به نظر شما یکی از دلایلی که این مشتری از شما خرید نکرد، چه چیزی میتواند باشد؟
با توجه به تحقیقاتی که روی کانالهای مختلف انجام دادهایم از عمده دلایل این موضوع، عدم داشتن ممبر کافی و بازدید کافی کانال است! جالب است نه؟ وقتی که تعداد ممبر کانال بالاتر میرود و به تناسب آن بازدید هم افزایش میابد، کاربران بیشتری به آن کانال اعتماد میکنند و این موضوع بیشتر بار روانی دارد و مشتری به صورت ناخوداگاه در ذهنش این موضوع نقش میبندد که این کانال تعداد ممبر بالایی دارد و مشتریان زیادی این برند را دنبال میکنند پس قابل اعتماد است.
در این مطلب قصد داریم روشهای خرید ممبر اجباری و انواع آن را که میتوان به کانال افزود به اختصار حضورتان معرفی نماییم.در ادامه با ما همراه باشید. ممبرادد اجباری به دسته ای از عضو گیری کانالهای تلگرامی اطلاق میشود که درآن ممبر(عضو) به صورت اجباری و بدون اختیار از طریق تلگرام های غیر رسمی به گروه افزوده می شود . ممبر ها در این روش کاملا واقعی هستند و به ۳ روش معمولی ، سایلنت و هیدن به کانال افزوده میشوند که درادامه مطلب به اختصار آنان را حضورتان معرفی مینماییم ؛
در این روش خرید ممبر اجباری ممبرها به صورت عادی و صدا دار به گروه افزوده میشوند وپس از افزوده شدن به کانال برای افراد(ممبرها) اعلانی تحت عنوان شما عضو کانال شدید ارسال میگردد . با توجه به نحوه اضافه شدن به کانال در این روش ، ریزش (خروج اعضا) بالا خواهد بود و معمولا تا ۷۰ درصد ریزش را شاهد خواهیم بود .
ادد اجباری به روش سایلنت دقیقا به مانند ادد اجباری معمولی است با این تفاوت که در این روش پس از افزوده شدن ممبر به کانال بر خلاف ادد اجباری معمولی اعلان شما عضو کانال شدید برای شخص ارسال نمیگردد و پست گذاری نیز به صورت سایلنت و بدون صدا انجام میپذیرد.
در افزایش ممبربه روش هیدن برخلاف ادد اجباری معمولی نه تنها اعلان شما عضو کانال شدید ارسال نمیگردد بلکه کانال مورد نظر نیز برای کاربر(ممبر افزوده شده) مخفی میشود و کاربر از حضور آن مطلع نمیگردد. نکته قابل ذکر این است که با توجه به نحوه افزوده شدن ممبر در این روش، ریزش (خروج اعضا) بسیار پایین خواهد بود
توصیه : اگر قصد دارید تعداد ممبرها را در کانال افزایش دهید و ریزش کمی را شاهد باشید بهترین گزینه برای شما روش هیدن است .
چرا ممبر بخریم
پاسخ این سوال که چرا باید برای کانال یا گروه خود ممبر بخریم بسیار واضح و آشکار است. اکثر افرادی که اقدام به ایجاد کانال تلگرام می کنند قصد ایجاد یک کسب و کار اینترنتی را دارند، اما چگونه می توانیم از تلگرام و کانال خود درآمد داشته باشیم؟ پیش نیاز پاسخ به این سوال این است که چقدر ممبر با عضو داریم. معمولاً در ابتدای راه ،افزایش ممبر تلگرام کاری بسیار سخت و زمان گیر خواهد بود و تا زمانی که تعداد بالایی ممبر نداشته باشید نباید انتظار رشد و درآمد از کانال یا گروه خود را داشته باشید.
کانال های به اصطلاح صفر کیلومتر (کانال هایی با تعداد ممبر کمتر از 3000) خیلی سخت رشد و ممبر خواهند گرفت زیرا تجربه نشان داده است که کاربران بیشتر تمایل دارند عضو کانال هایی شوند که ممبر و عضو بالایی داشته باشد چون تعداد ممبر بالا نشان دهنده اعتبار کانال می باشد. در نتیجه بهترین کار برای جهش و رشد کانال و خارج شدن از گروه صفر کیلومتر ها خرید ممبر می باشد.
برای خرید ممبر تلگرام می توانید به راحتی عبارت افزایش ممبر تلگرام را در گوگل جستجو کنید و سپس یک شرکت تبلیغاتی معتبر را انتخاب و کار را به آنها بسپارید.
اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که می خواهید ممبر واقعی داشته باشید یا مجازی. تفاوت ممبر واقعی و مجازی در این است که ممبر های واقعی در کانال فعال خواهند بود ولی ممبر مجازی فقط یک عدد در کنار عنوان کانال شما می باشد، هر چند ممبر مجازی هم بهتر از ممبر نداشتن یا تعداد کم ممبر می باشد.
بهتر است قبل از خرید ممبر تلگرام به این سوال پاسخ دهیم که شرکت های تبلیغاتی فعال در این حوزه چگونه و از چه روش هایی برای افزایش ممبر تلگرام بهره می گیرند؟ در زیر به معرفی انواع روش های افزایش ممبر تلگرام که توسط شرکت های تبلیغاتی معتبر انجام می شود می پردازیم.
افزایش ممبر تلگرام به روش اد اجباری
اد اجباری روشی برای اضافه کردن کاربر در کانال هاست ،که به واسطه برخی از تلگرام های غیر رسمی انجام می شود. با توجه به پیشرفت هرچه بیشتر تلگرام و فراگیر شدن استفاده از آن در ایران ، تلگرام های غیر رسمی بسیاری وارد عرصه رقابت شده اند. این تلگرام های غیر رسمی قابلیت های بسیاری به تلگرام اصلی اضافه می کنند .اکثر این اپلیکیشن ها امکان اد اجباری را شامل می شوند تا بتوانند کاربران خود را در کانال هایی که میخواهند ، عضو کنند. بعبارتی کاربر بدون اطلاع عضو کانال می شود.
در این روش افزایش ممبر تلگرام، با استفاده از ارسال پوش نوتیفیکیشن پیامی به کاربران ارسال می شود و افراد تنها چیزی که میبینند اسم کانال شما خواهد بود و درصورتی که کانال شما برایشان جذاب باشد یا نیازی به آن داشته باشند، عضو کانال شما خواهند شد. بنابراین درصورتی که نام کانال شما کلیت و مفهوم کانال شما را بیان میکند، این سرویس میتواند به شما کمک کند.
افزایش ممبر تلگرام به روش دیالوگی
در این روش هم مشابه افزایش ممبر تلگرام به روش پاپ ،از ارسال پوش نوتیفیکیشن استفاده می شود با این تفاوت که پیام ارسالی، حاوی عکس و متن تبلیغاتی شما مانند یک نراکت الکترونیکی یا بنر به کاربران ارسال می شود. افرادی که تبلیغات را دریافت می کنند از وجود کانال شما با خبر می شوند و درصورتی که کانال شما برایشان جذاب باشد یا نیازی به آن داشته باشند، انتخاب میکنند که به عضویت کانال شما در آیند.
افزایش ممبر تلگرام به روش API
تلگرام را شاید بتوان پیشرفته ترین پیام رسان دانست. به این دلیل که امکان توسعۀ آن را به همۀ برنامه نویسان داده است. تنها راه ارتباطی بین تلگرام و دیگر برنامه ها و نرم افزارهای رایانه ای، API است. API یک رابط بین یک برنامۀ کاربردی با یک نرم افزار دیگر است. معمولاً به وسیلۀ API کارهایی را میتوان انجام داد که برنامه نویس می خواهد.
به عنوان مثال سامانه هایی که برای کانال شما بازدید کنندۀ مجازی و غیرواقعی استفاده می کنند، عمدتاً از همین API استفاده می کنند تا اعضای کانال شما را بیشتر از مقدار واقعی نشان دهند. همانطور حتی می توانند تعداد بازدید از هر نوشته را هم بیش از تعداد واقعی نمایش دهند. به این روش افزایش ممبر، افزایش ممبر تلگرام به روش API یا مجازی گفته می شود.
این روز ها تمامی کسب و کار ها نیاز به ممبر تلگرام دارند، چرا؟ چون یکی از مهمترین عوامل افزایش اعتبار در اینترنت و شبکههای اجتماعی داشتن صفحات و کانالهای تلگرامی با ممبر زیاد است از این رو تیم زوبیکا با ارائه راهها و سرویسهای بسیار کاربردی برای افزایش ممبر تلگرام این موضوع را برای کسب و کار ها بسیار ساده کرده است.
بخشی از سرویسهایی که زوبیکا ارائه میکند میتوان به ممبر فیک تلگرام و ممبر واقعی و بازدید تلگرام اشاره کرد که تمامی این سرویسها هم برای کانال تلگرام و هم برای گروه تلگرام ارائه میشود، البته تیم ما علاوه بر سرویسهایی که اعلام کردیم، سرویس ویژه افزایش رای تلگرام دارد که به واسطهی این سرویس میتوانید به راحتی در نظرسنجیهای تلگرامی پیروز شوید.
چرا باید ممبر تلگرام بخریم
افزایش ممبر تلگرام میتواند با توجه به نوع کسب و کار و بیزینس متفاوت باشد ولی عمده دلیل این کار، افزایش فروش برای کسب و کار ها و افزایش درامد برای کانالهای محتوا محور مثل کانالهای خبری، کانالهای تفریحی و… است. بگذارید با یک مثال این موضوع را برایتان سادهسازی کنم، فکر کنید که کانال تلگرامی پوشاک دارید، اعضای فعلی کانالتان ۲۰۰ نفر است، اگر یک مشتری وارد کانال شما شود و حتی از نوع پوشاکی که شما ارائه میکنید هم خوشش بیاید اما خرید نکند، به نظر شما یکی از دلایلی که این مشتری از شما خرید نکرد، چه چیزی میتواند باشد؟
با توجه به تحقیقاتی که روی کانالهای مختلف انجام دادهایم از عمده دلایل این موضوع، عدم داشتن ممبر کافی و بازدید کافی کانال است! جالب است نه؟ وقتی که تعداد ممبر کانال بالاتر میرود و به تناسب آن بازدید هم افزایش میابد، کاربران بیشتری به آن کانال اعتماد میکنند و این موضوع بیشتر بار روانی دارد و مشتری به صورت ناخوداگاه در ذهنش این موضوع نقش میبندد که این کانال تعداد ممبر بالایی دارد و مشتریان زیادی این برند را دنبال میکنند پس قابل اعتماد است.
در این مطلب قصد داریم روشهای خرید ممبر اجباری و انواع آن را که میتوان به کانال افزود به اختصار حضورتان معرفی نماییم.در ادامه با ما همراه باشید. ممبرادد اجباری به دسته ای از عضو گیری کانالهای تلگرامی اطلاق میشود که درآن ممبر(عضو) به صورت اجباری و بدون اختیار از طریق تلگرام های غیر رسمی به گروه افزوده می شود . ممبر ها در این روش کاملا واقعی هستند و به ۳ روش معمولی ، سایلنت و هیدن به کانال افزوده میشوند که درادامه مطلب به اختصار آنان را حضورتان معرفی مینماییم ؛
در این روش خرید ممبر اجباری ممبرها به صورت عادی و صدا دار به گروه افزوده میشوند وپس از افزوده شدن به کانال برای افراد(ممبرها) اعلانی تحت عنوان شما عضو کانال شدید ارسال میگردد . با توجه به نحوه اضافه شدن به کانال در این روش ، ریزش (خروج اعضا) بالا خواهد بود و معمولا تا ۷۰ درصد ریزش را شاهد خواهیم بود .
ادد اجباری به روش سایلنت دقیقا به مانند ادد اجباری معمولی است با این تفاوت که در این روش پس از افزوده شدن ممبر به کانال بر خلاف ادد اجباری معمولی اعلان شما عضو کانال شدید برای شخص ارسال نمیگردد و پست گذاری نیز به صورت سایلنت و بدون صدا انجام میپذیرد.
در افزایش ممبربه روش هیدن برخلاف ادد اجباری معمولی نه تنها اعلان شما عضو کانال شدید ارسال نمیگردد بلکه کانال مورد نظر نیز برای کاربر(ممبر افزوده شده) مخفی میشود و کاربر از حضور آن مطلع نمیگردد. نکته قابل ذکر این است که با توجه به نحوه افزوده شدن ممبر در این روش، ریزش (خروج اعضا) بسیار پایین خواهد بود
توصیه : اگر قصد دارید تعداد ممبرها را در کانال افزایش دهید و ریزش کمی را شاهد باشید بهترین گزینه برای شما روش هیدن است .
iمه افراد حتی کسانی که از منزل خارج نمیشوند در معرض تابش اشعه فرابنفش خورشید هستند و باید از ضد آفتاب استفاده کنند.
آفتابسوختگی، پیری زودرس، چینوچروک، لکههای پوستی، سرطان پوست و ... همه از مضرات استفاده نکردن از ضدآفتاب است. از بهترین راههای در امان ماندن از مضرات اشعه فرابنفش خورشید استفاده از کلاه، عینک آفتابی استاندارد، لباس پوشیده و ضد آفتاب مناسب است.
چه افرادی باید از ضد آفتاب استفاده کنند؟
همه افراد حتی کسانی که از منزل خارج نمیشوند در معرض تابش اشعه فرابنفش خورشید هستند و باید از ضد آفتاب استفاده کنند. چراغهای کممصرف و مانیتور کامپیوترها و ... هم تهدیدهایی برای پوست بهحساب میآیند بنابراین برای محافظت از پوست و پیشگیری از عوارض آنها ضروریست که از ضد آفتاب استفاده کنیم.
بهترین زمان برای استفاده از ضد آفتاب
بیشترین میزان شدت تابش ماورای بنفش بین ساعات 10 تا 16 بعدازظهر است، بنابراین در این شرایط افرادی که در معرض نور خورشید قرار دارند، باید از ضدآفتاب قوی و دارای اس پی اف بالای 30 استفاده کنند و حتماً آن را هر 2 ساعت یکبار تمدید کنند.
قدرت محافظتی ضدآفتابها در SPF های بالا فرق قابل ملاحظهای با هم ندارد؛ بنابراین همان SPF30 کافی است و بهتر است از SPF های کمتر از 30 استفاده نشود.
بهترین نوع ضد آفتاب
بهترین نوع ضدآفتاب، ضد آفتابهایی هستند که از پوست در برابر هر دو طیف UVB و UVA اشعه فرابنفش خورشید محافظت میکنند و همچنین حاوی زینک و تیتانیوم و متناسب با پوست صورت و بدن شما باشد.
ضد آفتاب مناسب و خوب باید حاوی مواد زیر باشد:
- دیاکسید تیتانیوم
- اکتیل متوقف کننده (OMC)
- اکسید روی
همچنین از کرمهای ضد کمدوژنیک و آلرژیک استفاده کنید. چنین کرمهایی شما را در مقابل اشعه فرابنفش در هر دو نوع A و B محافظت میکند و این در حالی است که این نوع کرمها شما را از آفتابسوختگی، آکنه و دیگر معایب پوستی که ناشی از تابش مستقیم نور خورشید است، حفظ میکند.
معمولاً زمان خرید ضد آفتاب به SPF آن توجه بیشتری میشود. SPF به معنای عوامل محافظت از خورشید است و معمولاً عددی بین 10 تا 100 است ولی برخلاف تصور عموم SPF بالاتر به این معنی نیست که میتوانید مدتزمان طولانیتری بدون استفاده مجدد از ضدآفتاب در معرض نور خورشید بمانید SPF هر مقداری که باشد باز باید هر دو ساعت ضدآفتابتان را مجدداً تمدید کنید. نکته دیگر اینکه قدرت محافظتی SPF۳۰ دو برابر SPF۱۵ نیست. قدرت محافظتی ضدآفتابها در SPF های بالا فرق قابل ملاحظهای باهم ندارد؛ بنابراین همان SPF30 کافی است و بهتر است از SPF های کمتر از 30 استفاده نشود.
اشکال مختلف ضدآفتاب های موجود در بازار
- ضدآفتابهای کرمی برای پوستهای خشک و استفاده روی صورت مناسبترند.
- ضدآفتابهای ژلی بیشتر برای نقاط مودار بدن (سر یا قفسه سینه در آقایان) مناسباند.
- ضدآفتابهای استیکی برای دور چشم مناسباند.
- ضدآفتابهای اسپری معمولاً راحتتر هستند، اما نه اینکه از لحاظ سلامتی گزینه مطمئنتری باشند.
در هنگام خرید ضدآفتاب به اطلاعات عمومی دیگران اکتفا نکنید. نوعی را انتخاب کنید که ضد تعریق و ضد شستوشو باشد. اگر پوستتان چرب و دارای جوش های آکنه است حتماً از نوع فاقد چربی (oil free) آن استفاده کنید.
برای دیدن ضدآفتاب های مورد نظر بر رو لینک کلیک کنید.
نکاتی که پس از تهیه ضد آفتاب باید رعایت شود:
- ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پیش از خروج از خانه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
- اگر ضد آفتاب را تنها برای صورت استفاده میکنید، مقدار کرم شما باید بهاندازهی یک سکهی بزرگ باشد. حتی اگر از بهترین نوع ضد آفتاب هم استفاده میکنید اگر به مقدار کم استفاده کنید هیچ فایدهای برای پوستتان نخواهد داشت.
- حتماً قبل از آرایش از ضدآفتاب استفاده کنید.
- یک لایه از کرم را در تمام بخشهای پوست خود پخشکنید.
- این لایه را ماساژ دهید تا بهخوبی جذب پوست شود.
- یکلایهی نازک دیگر از کرم ضد آفتاب را اضافه کنید.
- اگر بدن یا صورت شما خیس شده است یا اگر بیرون از خانه در معرض نور خورشید هستید، هر ۸۰ دقیقه کرم ضدآفتاب خود را تمدید کنید. فراموش نکنید که حتی زیر سقف هم به کرم ضدآفتاب نیاز دارید.
برای کودکان هم باید از ضدآفتاب استفاده شود؟
به کودکان زیر شش ماه کرم ضد آفتاب، بههیچوجه توصیه نمیشود. بهتر است این کودکان اصلاً زیر تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرند. اگر مجبور شدید به آنها لباس مناسب بپوشانید طوری که بدنشان اصلاً آفتاب نخورد و مقدار خیلی کمی ضدآفتاب بهصورت و پشت دستشان بمالید. برای کودکان از سن دو سالگی به بعد باید از کرمهای ضدآفتاب با SPF30 تا 50 استفاده شود.